Murat 131 ile Ferrarinin Eline :)

mrt131İtalya’nın kırmızı aygırı ile yurdumun beslenir ki bu denilip sürekli beslenen yeşil kuşunun kapışması… Sadece bir kazanan, ve ortaya konan büyük bahis: ele vermecesine.

Valla vidyo hakkında bissürü yorum var.

Kimi diyoki ferrari avans vermiştir. Kimide diyoki çakma ferraridir. Kimide diyo ki ohaa …

Valla nolursa olsun benşunu diyom: oh iyi olmuş!

Murat 131 hakkında birazcık bilgilenem

Murat 131, Tofaş’ın Bursa fabrikasında üretilen otomobil. Dünya pazarlarında Fiat 131, İspanya’da Seat 131 olarak bilinir. Fiat 131 Fiat Regata’nın yanı sıra Şahin, Doğan ve Kartal modellerininde öncüsüdür ve üretimi 1985 yılına kadar devam etmiştir. Bu aracın Türkiye’de bulunmayan,Fiat’ın resmi modifiye şirketi Abarth tarafından geliştirilen 2000 motorlu versiyonu 70’li yıllarda Dünya Ralli Şampiyonasında boy göstermiş ve pek çok başarı elde etmiştir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: