1. Bahar Pikniği

Simav Eğitim Bir-Sen Temsilciliği tarafından ilk kez düzenlenen “1. Bahar Pikniği “ eğitim camiasını bir araya getirdi.

İlçeye bağlı Hüsüm Köyü yakınlarında bulunan Ece Sultan Mesire Alanında düzenlenen pikniğe Kaymakam Rıza Dalan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal Sevgi, Kütahya’nın Pazarlar İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Şirikçi, Çitgöl beldesinin AK Partili Belediye Başkanı Recep Yalçın, Kütahya İl Genel Meclisinin Simavlı üyeleri Ali Osman Ergün, Hüseyin Kalaycık, Kahraman Aktay, Mehmet Karaca ile çok sayıda öğretmen ve idareci katıldı. Eğitim Bir-Sen Simav Temsilcisi Tevfik Karabacak, eğitimcileri bir araya getirmek ve kaynaşmalarını sağlamak amacıyla ilk kez bu yıl düzenledikleri pikniği gelecek yıllarda gelenekselleştirmek istediklerini ifade ederek, katılan herkese teşekkür etti. Karabacak Simav’da görev yapan eğitimciler olarak amaçlarının öğrencileri en iyi bir şekilde yetiştirmek olduğunu kaydetti. Karabacak şunları söyledi: “Üyelerimizin yardımlaşması, dayanışması ve birbirlerini daha yakından tanımalarına imkân sağlayabilmek için bu böyle bir etkinlik düzenledik. Gelecek yıllarda bu etkinliğimizi gelenekselleştirmek istiyoruz. Simav merkez başta olmak üzere en ücra köylerinden gelen öğretmen arkadaşlarımız piknikte kaynaştılar. Yılsonu stresini attılar”

Pikniğe Ankara’dan gelerek katılan Eğitim Bir-Sen Basın Sözcüsü Hıdır Yıldırım, yapılan etkinliğin önemine değindi. Eğitim Bir-Sen Kütahya Temsilcisi Kamil Uçan, öğretmenlerin sendikal haklarını en iyi bir şekilde elde edebilmeleri için mücadele verdiklerini bildirdi. Konuşmaların ardından davetlilere yer sofrasında çorba, et, pilav ve helvadan oluşan mönü ikram edildi. Yemeğin ardından kendilerini yeşil çimlerin üzerine atan eğitimciler müzik eşliğinde pikniğin tadını çıkardı.

Bir Cevap Yazın

