Körler Vadisi – 1

korler_vadisiÖNEMLİ NOT: Lütfen bu  sitedeki ve diğer sitelerdeki seviyeli yorumcular yazacaklarımdan ötürü alınmasınlar. Elbette yorum yazmak bir haktır, bu hakka karşı gelen  ahmaktır. Burada eleştirdiğimiz kişiler, hemen her zaman görmeye alıştığımız seviyesiz insanlardır. Yorum yazmayı küfür etme fırsatı olarak algılayan youtube danaları ve ardını önünü düşünmeden herşeyi eleştiren fikir-yobazlarıdır konumuz.

Epey bir süredir Kurtlar Vadisi fırtınası tutturmuş gidiyor. Diziyi beğenenler de var beğenmeyenler de. Şahsi kanaatim ülkenin iç politikasına katkısı olduğu yönünde. Fakat meselemiz Kurtlar Vadisi değil: mesele daha büyük. Malesef bu meselenin içindeki hiç kimse HAYAL ÜRÜNÜ değil.

Etrafı bir pisliktir almış götürüyor! Duygular yozlaşmış, leş gibi kokuyor. Ayaklar başlarla mücadelede. İnsanlar etraflarını gör(e)mez olmuşlar. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlar çığ gibi! Ardını önünü bilmeden konuşanların ise sürüsüne bereket!

mektup-09Maşallah, iş kusur bulmaya gelince herkes paşa, herkes profesör! Kalk, gel birşeyler yap deyince hepsi velet kesiliyor! Bunun bir örneğini geçen gün Haber7′nin yorum sayfasında gördüm. Konu, babasını fazla mesaisinden ötürü  göremeyen ve Sn. Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan’a şikayetini ileten minik kız. Bu kızımız yeni Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun kızı. Henüz 9 yaşında.

Fakat habere gelen yorumlar o kadar -afedersiniz ama kendimi bu konuda tutamıyorum- gereksiz ki sinirlenmemek elde değil. Küçük kızın yazdığı şikayet mektubunun dil hatalarına düşeni mi arasınız, hamaset tavsiyesinde bulunanı mı ararsınız…. Yahu kardeşim ne olmuş bu millete?

Hem Kel Hem Fodul Misali

9 yaşındaki bir kıza dilbilgisi tavsiyesinde bulunan Pek Büyük Şahsiyet bunu bir de GRAMER diye ifade ediyor ya… Vah ki ne vah! Malesef bu durum ülkemizde gittikçe yayılmaya başladı!!!

Tüfenk icat oldu, Mertlik bozuldu; Klavye icat oldu, Düzen Bozuldu!

tüfenk tüfekBazıları ise sırf ortalığı bulandırmak için yazıyorlar yorumlarını… Neymiş makaleyi yazan AK Parti yanlısıymış; yahu kardeşim sen salak mısın? Bu ülkedeki her bireyin seçme özgürlüğü yok mu? Köşe Yazarı Ak Parti’yi tutamaz mı? Yoksa parti tutma özgürlüğü sadece X partili köşe yazarlarına mı ait?

Bir de bilip bilmeden, duygusal duygusal sallayanlar var! Neymiş artık Münevver Karabulut haberini görmek istemiyorlarmış… Yahu kardeşim görmek istemiyorsan haberi okuma. Hem bu mesele öyle basit bir mesele mi ki bir anda unutulsun. Zaten başımıza ne geldiyse unutturulanlar yüzünden gelmedi mi? Bak bakalım 2004′ün haberlerine. Bugün de aynı şeylerle uğraşmıyor muyuz? Hatalardan hiç mi ders almayacağız?

Yok kardeşim. Ben bu tip yazıları, yorumları aklı kemala ermiş insanların yaptığına inanamıyorum. İnanmak istemiyorum. Olsa olsa 12-15 yaş arası yeni yetme klavye delikanlılarıdır. Ama ne delikanlılar bir görseniz: kelimenin tam manasıyla terör estiriyorlar! Olur olmadık şeylere zıplayıp yalancı çoban misali ortalığı velveleye veriyorlar.

NOT: Yazı aslında oldukça uzun fakat okunma kolaylığı açısından burada kesiyorum. Gerçi yazının devamını şu anda sistemin hafızasında (veritabanı). Sistemin zamanlama özelliği sayesinde  Perşembe gününe kadar anasayfada gözükmeyecek. Perşembe günü saat 14:53′te otomatik olarak anasayfaya düşecek. Bu hafta dersler dolayısıyla sık uğrayamayabilirim. Bu yüzden yazıyı otomatiğe bağladım. Benim eklememe gerek kalmadan yazı sitede yayınlanacak. Tez zamanda görüşmek dileğiyle. Perşembe günü göreceğiniz yazı internet alemine bakışınızı değiştirecek. Hazır olun.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: