Okul Öncesi Şenlikleri

Kütahya’nın Pazarlar ilçesinde, okul öncesi eğitim alan öğrencilerin yaptığı yürüyüş ve gösteriler vatandaşlar arasında duygulu anlar yaşattı.

Şenliklere Kaymakam Murat Beşikçi, İlçe Emniyet Amiri Hüdaverdi Balcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Şirikçi, öğrenciler, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı. Minik öğrenciler yaptıkları gösterilerile vatandaşlara duygulu anlar yaşattı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Şirikçi tarafından yapıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Şirikçi, “Okul öncesi eğitim konusunda Kütahya pilot bölge seçildi.

Pazarlar’da 2007-2008 eğitim öğretim yılında 44 anaokul öğrencisi varken 2008-2009 eğitim öğretim yılında yüzde yüzün üzerinde bir artış olarak 92 öğrenciye ulaştı. Aynı zamanda okul sayısında da yüzde 77 artış oldu” dedi.

Daha sonra toplam 92 anaokulu öğrencilerinin gösterilerine geçildi. Ponponlu dans, palyaço, efe oyunları ve daha birçok oyun ve skeç gösterileri büyük alkış topladı.

Bir Cevap Yazın

