Mesleki ve Teknik eğitim fuarı

Kütahya Milli Eğitim Müdürlüğünce, mesleki ve teknik eğitimi tanıtmak ve yaygınlaştırmak amacıyla her yıl düzenlenen Mesleki ve Teknik Eğitim Fuarı (METEF) törenle açıldı.

Ticaret Meslek Lisesinin bahçesindeki törende ilk olarak Bahattin Çini İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından halk oyunları gösterisi sunuldu. Daha sonra mesleki ve teknik eğitimdeki gelişmeleri gösteren el emeği göz nuru ürünleri sergileme, örgün ve yaygın mesleki, teknik eğitim veren kurumlar arasında bilgi alışverişi ve sürekli bir işbirliği sağlama, mesleki ve teknik eğitimi kamuoyuna tanıtma hedeflerine yönelik organize edilen serginin açılışı yapıldı.

İl Milli Eğitim Müdürü Muhammet Şahinkaya, İl Kültür ve Turizm Müdürü Zülkarni Yeldemez, Sanayi ve Ticaret İl Müdürü Erdal Yıldırım, Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Nihat Delen ile diğer katılımcılar, sergiyi gezerek, öğretmen ve öğrencilerden bilgi aldı.

Fuar, 30 Mayıs Cumartesi gününe kadar açık kalacak.

Bir Cevap Yazın

