Araç Muayene Hizmet mi ? Hezimet mi ?

825Son aylarda internet sitelerinde arac muayene istasyonlari hakkinda haberler yer almakda. Ben bu haberleri okudukca sevinmem mi lazim uzulmem mi lazim bilemiyorum .

Dort yil once aracimi satmadan 97 model bir arac aldim. Bir ay sonra iki aracinda arac muyene istasyonuna gitme zamani geldi. Hollanda’da arac muayene istasyonlarina ( AKP ) diyorlar. Araclarin muyene edilme tarihine ortalama 1,5 – 2 ay kala ilgili mudurlukten eve yazi geliyor. “Şu tarihde aracinizin muyenesini yaptirin. Yaptirmadan kullanmayin. Kullanirken yakalanirsaniz ceza alirsiniz” AKP istasyonlari cok oldugu icin hangi firmadan hangi ozel kisilere aracinizin muyenesini yaptiracaksaniz randevuyu alirsiniz .
Bende aldigim rendevu saatinde gittim araclarim bakimli oldugu icin icin sorun cikmadi garaj tamam demeden once bagli bulundugu yere telefon ediyor oarasi okeyledikden sonra aracinizin muayenisi bitmis oluyor aracin birisinin modeli biraz dusukdu araci muyene eden sahsa telefonda bekle geliyorum dedi yarim saat bekledik gelen sahis araci tekrar bastan asagi konturol etti daha once bakilmayan yerlerede bakti aracda hata yok tam oldu diyecekdiki arka lambalarin bir tanesinin rengi fark edilmmiyecek kadar rengi solmus git lambanin plastigini deyistirgel dediler artesi gunu lambayi deyistirdim araci muyene eden sahis tekrar telefon etti ayni yere onlar okeyledi aracin kagitlarini verdiler eskiden plakaya kagit yapistiriyorlardi sanirim 10 yildir bu uygulamayi kaldirdilar . Araci muayene eden sahis diger konturol icin gelen sahis benim araci konturol ederken korkudan titriyordu bir hatayi bulur diye sonunda birsey bulamadiginda adamin derin bir oh cektigini gordum .

arac-muayeneSimdi Ulkemizde yeni baslanan Arac Muayene Istasyolari cok gec kalmis bir uygulama ama bukadar gec kalindigi halde neden yanlis bir sekilde yapilandirilmis ? herhalde bundan sonra Vatandasa aracinmi var derdin var dedittirmek icin olsa gerek bunun baska anlami yok aksini iddia eden varsa acik adresim benimle irtibata gecereler savunulmasi gereken yer varsa benim yanimada savunurlar . Sahi ben niye vatandasin hakkini aramaya calisiyorumki ? Hele Hele Kutahya merkezle Saphane icin eline kalem almaya degmez diger ilceler beni tanimaz Kutahyalinin hakkini arayacak sayin vekilerimiz dururken aslinda bana hic laf dusmemesi gerekiyor ama yanlisi bilipde soylemeyen,lerden olmayayim .

Evet kaldigimiz yerden davam iki araca bugunku kurlar 85 tl verdim yani bugun bu sartalarda bu yerler vatandasa hizmet icinmi kurulmus yoksa ? neden Avrupa standrtlarinda deyilde Turkiyey e ozgu bir anlayis icersinde muayene yapiliyor ? bu STANDRTLARI kimler belirledi ? heni bazilarinin isine gelince Avrupa normlari oluyor gelmeyince tsk oluyor veya bilmeyince diyeyim .

Iyi ama insan bir is yaparken arastirir sorar bui si yapanlardan daha iyi yapmaya calisir genel kaide budur ama bizde tersi olur vatandasi daha guzel nasil soyarim mantigi olunca ortaya buyle uzucu taplolar cikiyor . Bakin burada konuyu acmiyorum bu konuyu bircok sitelerde gundeme getirdim kimseden tik yok yahu arkadas sen bu sekilde hizmet almakdan memnunmusun ? olmadigini biliyorum peki iki satir yorum yazmakdandami acizsin be mubarek bu korku niye ? olmayacak bir sebenden dolayi kan akitirsin veya hayatini ortaya koyarsin ama boyle konularda gik,i ni cikaramazsin sonra iszilikten pahalikliktan yakinirsin bakin bu konu hakkinda hicbir internet sitesinde olayin yanlis oldugunu yazan hebere rastliyamazsin ama yurt disinda bulunan Gurbetciler bu olayi geyet iyi bilirler yaz geldi tanigin veya tanimadigin bir gurbetciye Avrupada arac muayene istasyonlari hakinda lutfen sor danis .

Bir bucuk yiladan beri yetkililere bu koselerden seslenmeye calisiyorum yaptiginiz uygulama yanlis bu yaziyi okuyasiya kadar yanlis oldugunu bilmiyordun simdi ogrendin bana yetki verin Kutahya ve ilcelerinde bu arac muayene istasyonlarina yeni model vereyim hem arac sahipleri rahat etsin hemde daha cok insan ekmek yesin vatandasa gavur eziyeti cektirmeye kimsenin hakki yok kaldiki bazilarinin gavur olarak adlandirdigi o kimseler bui si o kadar guzel organize etmislerki onlari takdir etmemek elde deyil heygidi ALLAHIM eller uzayda ust kuruyorlar biz daha yerdeki araclari birakin yapmayi konturollerini yaparken insanimiza iskence ediyoruz su devirde boyle bir yaziyi yazmaktan utaniyorum ama yazdiranlar utanmiyor pes yani .nasilsaniz oyle idare edilirsiniz bu soz bosuna soylenmemis .

Bagimsiz Millet Vekili Adayi
www.ziyaettintokyay.com

Araç Muayene Hizmet mi ? Hezimet mi ? için 2 cevap

  1. Sayın Bağımsız Kütahya Milletvekili adayı Tokyay Bey;
    halka dönük tespitlerine devam ediyor: İşte sözleri tebrikler.

    “Evet kaldigimiz yerden davam iki araca bugunku kurlar 85 tl verdim yani bugun bu sartalarda bu yerler vatandasa hizmet icinmi kurulmus yoksa ? neden Avrupa standrtlarinda deyilde Turkiyey e ozgu bir anlayis icersinde muayene yapiliyor “

  2. Sayın Bağımsız Kütahya Milletvekili adayı Tokyay Bey;
    halka dönük tespitlerine devam ediyor: İşte sözleri tebrikler.

    “Evet kaldigimiz yerden davam iki araca bugunku kurlar 85 tl verdim yani bugun bu sartalarda bu yerler vatandasa hizmet icinmi kurulmus yoksa ? neden Avrupa standrtlarinda deyilde Turkiyey e ozgu bir anlayis icersinde muayene yapiliyor “

Bir Cevap Yazın

