Adımız Gurbetçi; Gönlümüz Simav

simav-gorunum2

Değerli Simavlilar:

Gurbetteki hemşehrilerimizin Simavla ilgili sorunu tek değil diye düşünüyorum. Gurbetciler Simav’a geldiklerinde ilk başta Simava olan özlemlerini gidermek, yakınlarını görmek istiyor. Bunun yanında Simav’da sıkılmamaları ve onlara daha fazla Simav’da tatillarini geçirtmek için neler yapılabilir sorusuna cevap vermeli Simav.

Ben ve diğer gurbetçi hemşehrilerimiz,  Simav’a geldiğimizde hep aynı manzarayla karşılaşıyoruz. Bu yüzden birçok kişi “hiç bir değişiklik yok” deyip tatillerini erken bitirmekte. Böyle olunca da başta Simavlı esnafımız olmak üzere, gurbetci hemşehrilerimizden yararlanamamakta.

Özellikle gençlere yönelik organizasyonlar ve faliyetler, Simav Belediyemizce düzenlenecek olan halk konserleri; gurbetcilerimizin yogun oldugu dönemde, ailelere yönelik yine Belediyemizce Gölcüğe hafta sonları belli güzargahlardan belli saatlerde otobüs kaldırılması… Bunun yanında köylerimiz arasında ödüllü futbol müsabakaları düzenlenmesi… Tüm bunların gurbetçilerimizi daha fazla Simav’da tutacağını inanıyorum.

Sayın Belediye Başkanım Kazım Karahan umarım bu yazımı okur ve bizlere destek olur.

Saygılarımla,

Taner Yağız

Adımız Gurbetçi; Gönlümüz Simav için 12 cevap

  1. simavlıgenç diyor ki:

    gurbetteki simavlılar simavı neden beğenmiyor çünkü büyük şehiri görünce açmıyor simav biz nasıl vakit geçiriyoruz yada siz gitmeden önce nasıl vakit geçiriyordunuz hiç sordunuzmu kendinize

  2. simavlıgenç diyor ki:

    gurbetteki simavlılar simavı neden beğenmiyor çünkü büyük şehiri görünce açmıyor simav biz nasıl vakit geçiriyoruz yada siz gitmeden önce nasıl vakit geçiriyordunuz hiç sordunuzmu kendinize

  3. Anonim diyor ki:

    bu tarz etkinlikler yapılması iyi olur helede köylüler arası futbol macları yaz döneminde herkesin simavda oldugu zamanda katılıyorum arkadasa

  4. Anonim diyor ki:

    bu tarz etkinlikler yapılması iyi olur helede köylüler arası futbol macları yaz döneminde herkesin simavda oldugu zamanda katılıyorum arkadasa

  5. YagizEfe diyor ki:

    Değerli Simavlıgenç kardesim gurbetteki simavliların simavımızı sevmediğini nerden cıkardın ben bu yazımı sadece gurbetciler için yazmadım tüm simav halkı için yazdım iyi olmazmı köyler ararı futboll macları iyi olmazmı gölcüge hafta sonları otobus kaldırılırsa bunlar sadece yapılacak en basit organizasyonlar destek vermeni beklerdim degerli arkadasım saygılarımla

  6. YagizEfe diyor ki:

    Değerli Simavlıgenç kardesim gurbetteki simavliların simavımızı sevmediğini nerden cıkardın ben bu yazımı sadece gurbetciler için yazmadım tüm simav halkı için yazdım iyi olmazmı köyler ararı futboll macları iyi olmazmı gölcüge hafta sonları otobus kaldırılırsa bunlar sadece yapılacak en basit organizasyonlar destek vermeni beklerdim degerli arkadasım saygılarımla

  7. Murat Umutlu diyor ki:

    Sanırım ortada bir yanluş anlaşılma var. Taner abim Simav’ı beğeniyor. Zaten beğenmese burada emek harcamaz. Ama [[[[[Simav’a geldiğimizde hep aynı manzarayla karşılaşıyoruz. Bu yüzden birçok kişi “hiç bir değişiklik yok” deyip tatillerini erken bitirmekte.]]]] kısmınna ben de takıldım Taner abi🙂 bir insan memleketini özlediği için gider bence değişiklik görmek için değil🙂

  8. Murat Umutlu diyor ki:

    Sanırım ortada bir yanluş anlaşılma var. Taner abim Simav’ı beğeniyor. Zaten beğenmese burada emek harcamaz. Ama [[[[[Simav’a geldiğimizde hep aynı manzarayla karşılaşıyoruz. Bu yüzden birçok kişi “hiç bir değişiklik yok” deyip tatillerini erken bitirmekte.]]]] kısmınna ben de takıldım Taner abi🙂 bir insan memleketini özlediği için gider bence değişiklik görmek için değil🙂

  9. mamiculo diyor ki:

    yaa arkadaşlar bende simavlı bir gurbetçiyim şu an bu sitede bu tür sorunları paylaşabiliyosak demekki simavı sevmedigimiz için degil
    ikinciside bu organizasyon meselesi gerçekten iyi olur mesela futbol yada gölcük te piknik bunun için gerekli yazıları yazalım arkadaşlar
    saygılarımla;

  10. mamiculo diyor ki:

    yaa arkadaşlar bende simavlı bir gurbetçiyim şu an bu sitede bu tür sorunları paylaşabiliyosak demekki simavı sevmedigimiz için degil
    ikinciside bu organizasyon meselesi gerçekten iyi olur mesela futbol yada gölcük te piknik bunun için gerekli yazıları yazalım arkadaşlar
    saygılarımla;

  11. değerli arakadaşlar, simav’da yaşayanlar ve göçle gurbete gidenler el birliği edip,,,girişken,simava iş sahası açtırabilen,herşey simav için diyebilen SİYASETÇİLER YETİŞTİRME organizasyonları hedeflemelidir…ÇÜNKÜ AZ OLSUN BENİM OLSUN zihniyetiyle simav’a sosyal merkezler ve aktiviteler kazandırılmıyor…Simav’da tuzu kuru olanlar icabında ÇİN SETTİNE bile gezmeye gidip simavda kazandığı paraları HARCIYOR,deniz sahillerindeki yazlıklarında derisini bile modaya uygun bronzlaştırbiliyor…VAY GARİBANIN HALİNE….SİZLER ARTIK UYANMALISINIZ…Simav’ı çok iyi yerlerde görmek istiyorsak ATAK VE GİRİŞKEN SİYASETÇİLER YETİŞMELİ….

  12. değerli arakadaşlar, simav’da yaşayanlar ve göçle gurbete gidenler el birliği edip,,,girişken,simava iş sahası açtırabilen,herşey simav için diyebilen SİYASETÇİLER YETİŞTİRME organizasyonları hedeflemelidir…ÇÜNKÜ AZ OLSUN BENİM OLSUN zihniyetiyle simav’a sosyal merkezler ve aktiviteler kazandırılmıyor…Simav’da tuzu kuru olanlar icabında ÇİN SETTİNE bile gezmeye gidip simavda kazandığı paraları HARCIYOR,deniz sahillerindeki yazlıklarında derisini bile modaya uygun bronzlaştırbiliyor…VAY GARİBANIN HALİNE….SİZLER ARTIK UYANMALISINIZ…Simav’ı çok iyi yerlerde görmek istiyorsak ATAK VE GİRİŞKEN SİYASETÇİLER YETİŞMELİ….

Bir Cevap Yazın

